duminică, 30 martie 2014

Atat de inchisa

E foarte greu cu uitatul asta inauntrul tau... am deja 8 luni de analiza personala si am inceput formarea in Psihanaliza Copilului si Adolescentului (da, stiu, tot spre copii m-a tras ata:) si inca este foarte, foarte greu sa vorbesc, sa ma deschid.

Oamenii sunt inca "rai" si inca simt ca ma resping dar macar acum imi dau seama de filmele din capul meu.

E foarte greu sa ai incredere dupa ce increderea ti-a fost inselata de mii de ori si tocmai atunci cand erai incapabil sa te aperi.

Dar trece. Simt ca trece si ma bucur. Sper ca intr-o zi sa imi fac curaj sa scriu despre asta. It's quite an adventure.

Un comentariu:

  1. Hei buna,Cred ca treci prin clipe mai grele..Cum faci fata?Apropo ti-am lasat un mesaj la postarea cu care ma identific,despre hipersensibilitate.Merita citit zic.

    http://karakirkopisnita.blogspot.ro/2012/08/despre-hipersensibilitate-numai-de-rau.html

    Toate bune

    RăspundețiȘtergere